پله های برقی و آسانسور با هندریل شیشه ای

پله برقی ها و آسانسورها ، حمل و نقل عمودی را متحول کرده اند و امکان جابجایی کارآمد افراد در داخل ساختمان ها و فضاهای عمومی را فراهم کرده اند . مواد مورد استفاده در ساخت آنها نقش مهمی در تضمین ایمنی ، قابلیت اطمینان و طول عمر دارند .

از اجزای ساختاری گرفته تا ویژگی ‌های ایمنی و عناصر زیبایی‌شناختی ، انتخاب دقیق مصالح تضمین می‌کند که آسانسورها و پله ‌های برقی نیازهای مورد نیاز معماری و حمل ‌و نقل مدرن را برای شما برآورده می‌کنند.

همانطور که تکنولوژی به پیشرفت خود ادامه می دهد ، می توانیم منتظر نوآوری های بیشتری در مواد و طراحی باشیم بطوری که منجر به سیستم های حمل و نقل عمودی حتی پیچیده تر و کارآمد تر می شود.


پله برقی ، پله های متحرکی هستند که برای جابجایی افراد بین سطوح مختلف ساختمان طراحی شده اند . آنها از یک سری مراحل تشکیل شده اند که در یک حلقه به هم متصل شده اند که توسط یک سیستم زنجیر موتوری هدایت می شوند .

مواد مورد استفاده در ساخت پله برقی برای قابلیت اطمینان و کارایی عملیاتی آنها بسیار مهم است . یکی از مواد قابل استفاده در پله های برقی ، انواع شیشه ها هستند که بعنوان جان پناه و یا هندریل بکار گرفته می شوند .


یکی از شیک ترین و زیباترین انواع تجهیزات بکار رفته در مراکز خرید ، ادارات ، بیمارستانها ، فرودگاه ها ، ترمینالهای مسافرتی ، مکانهای عمومی و فرهنگی پله های برقی با هند ریل های شیشه ای هستند که نه تنها برای جا به جایی افراد در طبقات استفاده قرار می گیرد، بلکه امروزه به عنوان یکی از پارامترهای زیباشناختی ساختمان ها نیز شناخته شده اند .

برخی از متخصصان طراحی و معماری به این باورند که می توانند با طراحی شیک ترین این تجهیزات ، بهترین معماری را در ساختمان مورد نظر خود به ارمغان آورند .

برای طراحی پله های برقی شیشه ای هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما نیز می توانید شیک ترین و کارآمدترین آن را در ساختمان خود پیاده نمایید .


پله برقی شیشه ای ، پله هایی هستند که دو طرف آن از شیشه های تک لایه سکوریت و یا دولایه طلق دار سکوریت شده ساخته می شوند . در این نوع پله ها ، بدلیل وجود شیشه در دو طرف آن ، نور محیط علاوه بر زیبا بخشی و نمود یک دستگاه مدرن و شیک به ساختمان شما ، باعث می شود که نور بر روی پله ها باعث روشنائی آن ناحیه گردد . بنابراین نصب اینگونه پله ها باعث تاریک شدن فضای داخلی ساختمانها نمی شوند .


در صورت تمایل شما می توانید انواع شیشه از قبیل : سکوریت ، طلقی شفاف بی رنگ ، شیشه های طلقی رنگی ، سندبلاست ، دودی ، برنزی و … را در پله های برقی خود بکار برده و نمایی مدرن در ساختمان خود داشته باشید .