شیشه های لمینت طرح دار و رنگی

شیشه ها بخش اصلی ساخت و ساز ساختمان های مدرن هستند . جای تعجب نیست رنگ ها نیز نقش مهمی در خوشایند ساختن نمای بیرونی سازه ها دارند . شیشه های رنگی هنگامی که به عنوان یک عنصر طراحی در داخل یک ساختمان استفاده می شوند ، می توانند زندگی و فضاهای کاری را متحول و زنده کنند . شیشه ها قادرند به شما ، رنگ ، شفافیت ، بازتابش ، کدورت ارائه دهند به طوریکه بافت آن به روش‌های بی‌شماری بر معماری و طراحی داخلی تأثیر می‌گذارند . هنگامی که با یک شیشه مشخص و مناسب به همراه لایه های PVB رنگی ، پیوند می شود ، نتایج نهایی محصول می تواند برای شما خیره کننده و آرامش بخش باشد .
بطور کلی شیشه ها و لایه های میانی طلق PVB با یکدیگر سازگار هستند ، بنابراین معماران و طراحان می توانند از تمام مزایا و زیبایی شناسی برتر مورد نیاز برای تحقق چشم انداز خود از آنها نهایت استفاده را ببرند . گزینه های طلق های رنگی را می توان برای تولید انواع شیشه های رنگی شفاف ، مات یا ترکیب آنها استفاده کرد . با این پیکربندی شیشه و طلق ، شما می توانید انواع رنگ های شفاف را برای شیشه های چندلایه متناسب با نیازهای خود تهیه کنید .
شیشه‌های چند لایه ساخته شده با لایه‌های رنگی ، محافظت موثری در برابر اشعه مضر UV ، تابش خیره کننده و انتقال انرژی خورشیدی ایجاد می‌کند ، این امر باعث جلوگیری از افزایش گرمای خورشیدی می گردد . همچنین قادر است تا 99 درصد از نور مضر UV ( تا 380 نانومتر ) را مسدود ‌کند بنابراین از خراب شدن و رنگ پریدگی فرش ها و پرده های شما جلوگیری بعمل خواهد آورد .
شرکت فنی و مهندسی پرشیا جام ، زیبایی شناسی کاملاً جدیدی را برای کاربردهای داخلی و خارجی ، از جمله بالکن ها ، دیوارهای پرده ( دیوایدرها ) ، نورگیرها ، سقف ها ، بالکن ها ، پارتیشن ها ، اتاق های کنفرانس و درهای شیشه ای به شما ارمغان می دهد . این شرکت بر پایه تخصص و توانمندی نیروهای خود قادر است هرگونه طرح یا پیشنهاد شما را در زمینه انواع شیشه های طرح دار و یا رنگی ( مات و شفاف ) به اجرا در آورده ، ساختمانی شیک و مدرن را به شما و خانواده محترمتان ارائه نماید .