شیشه های اسید شور

حکاکی شیشه به روش استفاده از اسید اچ روشی است که برای زیبا سازی درب ها ، پنجره ها ساختمانها استفاده می شود. ما طرح‌های زیبای شما را برای ساختمان‌های یک ، دو یا چند طبقه ارائه می‌کنیم . ما همچنین این خدمات را برای فروشگاه‌های ، ادارات ، هتل ها ، پاساژهای مدرن و پیشرو در خیابان‌ها ارائه می‌کنیم و به آنها کمک می کنیم تا هویت مد نظر خود را با شیشه‌های حکاکی صاف بهبود ‌بخشند .
حکاکی شیشه شامل ایجاد هنر بر روی شیشه با استفاده از مواد اسیدی ، سوزاننده یا ساینده و تکنیک های سندبلاست با کیفیت بالا است . از بین بردن عناصر کمیاب سطحی شیشه ، باعث ایجاد سطحی ناهموار نموده و یک اثر مات در شفافیت بالای شیشه را ایجاد می کند .
شیشه های اسیدشور اغلب با شیشه سندبلاست شده اشتباه گرفته می شود . اسید اچ سطوح بیشتری از شیشه را در بر می گیرد و همچنین درجه شفافیت و انتشار نور را بهتر از سندبلاست تامین می کند . شیشه های اسیدشور نتیجه یک تکنیک تخصصی با استفاده از مواد شیمیایی بالقوه خطرناک است . اما نتایج نهائی محصول تولید شده این روش بسیار فوق العاده و زیبا است.
شیشه های السید شور ، فرآیندی با استفاده از اسید هگزا فلوئورو سیلیکات (H2SiF6) است که در حالت خمیری و یا محلول ، و بی رنگ است . ( این اسید بسیار خطرناک است ) . محلول اسید با حل کردن سیلیس در مخلوطی از اسید هیدرو الکتریک ، پودر کوارتز، فلوراید کلسیم و اسید سولفوریک غلیظ ایجاد می شود .
این فرآیند ظاهری مات و حکاکی شده به شیشه با تم های ظریف سفید و سایه های پراکنده می دهد همچنین این روش قادر به تولید الگوهای بسیار پیچیده است. شیشه های اسید شور تزئینی ، به ویژه درب ها و پنجره ها ، آثار هنری بسیار زیبایی هستند.
شرکت فنی مهندسی پرشیا جام قادر است ، طرح‌ها و محصولات شیشه‌ای حکاکی شده‌ای زیبا مانند : درب ها ، پنجره ها ، میزها و بسیاری موارد دیگر را با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه برای شما به ارمغان بیاورد .